Wanneer moet ik mijn volledige boeking betalen?

Elke boeking moet ten laatste 7 dagen voor aankomst volledig voldaan zijn opdat wij jouw verblijf kunnen garanderen.

 

Hoe betaal ik als ik een boeking maak op de website of via ons Customer Contact Center?

Bij het boeken op onze website kan je veilig online betalen via Bancontact, creditcard (Visa, Mastercard en American Express), iDeal, Apple Pay of via overschrijving.

Indien je telefonisch reserveert via een Holiday Advisor, zal je een bevestigingsmail ontvangen met betaallink om veilig online te betalen of via overschrijving.

 

Geldt er een betalingstoeslag?

Wij rekenen geen betalingstoeslag of reserveringskost aan voor het maken van een boeking. Het is wel mogelijk dat je creditcardverstrekker een toeslag hanteert.

Op sommige bestemmingen geldt een toeristenbelasting, opgelegd door de stad of gemeente zelf. Indien dit het geval is, zal deze al inbegrepen zijn in je totaalbedrag.

Bij het herhaaldelijk wijzigen van de data van een boeking, rekenen wij wel een administratieve toeslag aan van €25.

 

Ik betaal via overschrijving. Naar welke rekeningnummer maak ik mijn betaling over?

De betaling kan je overmaken naar

Holiday Suites International

IBAN: BE93 0017 7382 6367

BIC: GEBABEBB

 

Moet ik een waarborg betalen?

Neen, er hoeft geen waarborg betaald te worden. Als er iets kapot gaat tijdens jouw verblijf, vragen we je wel om dit te melden via info@holidaysuites.be of via +32 2 588 03 03.

Enkel bij boekingen voor bedrijven, groepen en langdurige verblijven rekenen we een waarborg aan. Ons Business & Groups team vertelt je hier graag meer over. Je kan ze bereiken tijdens de kantooruren van 08:00u tot 17:00u op +32 (0)2 588 03 03 of via sales@holidaysuites.be.

 

Waar geldt de toeristenbelasting en hoe gaat deze in zijn werk?

Voor boekingen in 2020 geldt een toeristenbelasting in Blankenberge (€2,5 per persoon per nacht) en Zeebrugge (€2 per persoon per nacht). Deze zijn steeds in de prijs inbegrepen, waardoor je zelf geen extra toeslag moet inrekenen.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal of als ik nog een openstaand bedrag heb vóór vertrek?

Bij het niet tijdig en volledig betalen van je boeking, kunnen wij je verblijf niet garanderen en wordt de boeking bijgevolg geannuleerd. Je ontvangt dan uiteraard ook geen toegangscodes.

Bij een last minute boeking (binnen de 7 dagen voor afreis) moet de boeking altijd onmiddellijk en volledig voldaan worden.

 

Is het mogelijk om mijn boeking bij aankomst te betalen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij werken met een digitale receptie waardoor er geen ontvangst ter plaatse is. Je boeking dient dus al op voorhand volledig betaald te zijn.

Ook aanvaarden wij onder geen enkel beding een cash betaling.

 

Krijg ik meerdere aanrekeningen als ik mijn vakantie via een andere aanbieder boek?

Dit is mogelijk en afhankelijk van de aanbieder. Extra aanrekeningen van Holiday Suites zijn mogelijk voor extra diensten zoals handdoeken, parkeren, huisdierentoeslag, enz.

 

Kan ik betalen met vakantie- of eco-cheques?

Je kan betalen met vakantiecheques van ‘Logeren in Vlaanderen’. Contacteer ons hiervoor telefonisch via +32 (0)2 588 03 03.

Met eco-cheques kan je bij ons niet betalen.

 

Kan ik een Holiday Suites Cadeaubon aankopen?

Het is niet mogelijk om een cadeaubon aan te kopen. Misschien doe je dan de volgende vakantie toch cadeau en ga je zelf lekker mee 😉?

 

Kan ik een factuur aanvragen van mijn verblijf?

Wanneer je een boeking maakt bij ons en die onmiddellijk betaalt, krijg je een bevestiging via e-mail samen met de voldane factuur.

Verkies je om op een later tijdstip te betalen, dan krijg je bij je boekingsbevestiging ook een factuur toegestuurd met het nog te betalen bedrag op. Wens je dan na je volledige betaling toch nog een factuur met effectief het voldane bedrag op, kan je deze aanvragen via info@holidaysuites.be.

Indien je een factuur wenst voor je bedrijf, kan je steeds ons Business & Groups Team contacteren via sales@holidaysuites.be.


 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.