< Klantenservice
 
 

Veelgestelde vragen rond Corona

Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

Je kan je verblijf boeken met een gerust hart: voor alle boekingen gemaakt in 2020, kan je eenmalig wijzigen. Bekijk hiervoor onze voorwaarden onderaan deze pagina.

Breng ons ten laatste 48 uur voor je aankomstdatum op de hoogte van je nieuwe data en wij doen het nodige. 

 

Heb je via een derde partij geboekt en wil je graag wijzigen of annuleren? Contacteer jouw tussenpartij dan rechtstreeks.

Annuleren is enkel mogelijk indien je voor de optie 'Flexibele boekingsvoorwaarden' (tot voor kort optie 'Annulatie) hebt gekozen.

 

Wat houden de flexibele boekingsvoorwaarden ivm. Corona in?

  • Eenmalig kosteloos wijzigen, tot 2 dagen voor aankomst. Bovendien kan je ook een andere bestemming of verblijfsduur kiezen.
  • Het verblijf moet voor juni 2021 plaatsvinden.
  • Als je je verblijf verplaatst naar een duurdere periode, dan betaal je het verschil erbovenop.
  • Als je je verblijf verplaatst naar een goedkoper tarief, wordt er een voucher voor het niet opgenomen bedrag gegeven aan de klant.
  • Voucher zal 1 jaar geldigheid hebben na uitgave voucher.

Deze regels zijn van kracht enkel op de rechtstreekse reservaties, zonder tussenpersonen. Heb je geboekt via een touroperator, contacteer deze dan rechtstreeks.

Holiday Suites geniet het recht om ten allen tijde deze tijdelijke flexibele wijzigingsvoorwaarden terug te draaien en dus stop te zetten.

 

Wat als er terug nieuwe richtlijnen bekendgemaakt worden?

Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de Belgische overheid op de voet. Voor deze richtlijnen, verwijzen we je graag door naar:

Wij vertrouwen erop dat al onze gasten op de hoogte zijn van de huidige maatregelen rond het Coronavirus. Bescherm elkaar en jezelf!

 

Als er nieuwe zaken bekendgemaakt worden die een invloed hebben op je boeking, én deze zijn bij ons bekend; dan zullen wij je steeds persoonlijk contacteren om verdere stappen te bespreken.

Welke maatregelen neemt Holiday Suites om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers te waarborgen?

Holiday Suites neemt volgende maatregelen om risico’s op besmetting en verspreiding van het Covid-19 virus in onze residenties te voorkomen:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid en van de Wereldgezondheidsorganisatie
  • Geoptimaliseerde procedures voor reiniging en hygiëne, steeds volgens de hoogste normen
  • Regelmatige desinfectie van gemeenschappelijke en openbare ruimtes, mét extra aandacht voor gevoelige contactpunten zoals deurgrepen en liftknoppen
  • Mondmaskers zijn voor iedereen, zowel gasten als medewerkers, verplicht in de gangen en openbare ruimtes (+12 jaar)
  • Iedere residentie is voorzien van desinfecterende dispensers in openbare ruimtes
  • Social distancing (1,5 meter) kan gewaarborgd blijven in onze residenties en uiteraard in de suites zelf
  • Strikte procedures voor onze medewerkers (oa. handschoenen & mondmaskers), alsook voor het omgaan met collega's die ziek zijn
 

Zijn de zwembaden toegankelijk?

Het binnenzwembad in Nieuwpoort is terug open. Reserveren ter plaatse is wel noodzakelijk.

De zwembaden van alle andere Holiday Suites zijn momenteel gesloten, door het winterseizoen.

 

Ontdek de take away mogelijkheden per bestemming en steun de Horeca!

Wissel je eigen potje koken af met een heerlijke take away gerechtje. Bovendien geef je zo de getroffen Horeca een duwtje in de rug!

Ontdek per bestemming welke Horeca zaken afhaal- en levermogelijkheden voorzien:


 

Holiday Suites maakt jouw verblijf Coronaproof 

Ontdek hier de maatregelen die Holiday Suites neemt om de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen, en om risico’s op besmetting en verspreiding van het Covid-19 virus in onze residenties te voorkomen. 


Onze troeven en beloftes voor een écht Coronaproof verblijf

EENMALIG GRATIS WIJZIGING

Omdat wij weten dat het plannen van een vakantie in deze tijden niet gemakkelijk is, bieden wij een gratis wijziging aan van jouw verblijf. Zo kan je met een gerust hart boeken.

We lichten graag de voorwaarden en wijzigingsmogelijkheden voor je uit:

  • De eenmalige wijziging is enkel mogelijk mits bewijs van ziekte of reismogelijkheden tot 2 dagen voor aankomst:
    • Quarantaine door Corona (doktersattest)
    • Positieve Corona test (doktersattest)
    • Ziekte algemeen (doktersattest)
    • Reisverbod vanuit jouw zone of naar de zone waar Holiday Suites gelegen is.
  • De wijziging is zonder extra kosten
  • Bij wijziging naar een goedkoper tarief wordt er een voucher voor het niet opgenomen bedrag aangeboden. 
  • Bij wijzigingen naar een duurdere periode, betaal je het verschil erbovenop.
  • Wijzigingen moeten binnen het opeenvolgende jaar van de oorspronkelijke boeking plaatsvinden.
  • Indien je nog geen nieuwe datum kent, kunnen we je ook een voucher aanbieden voor een volgend verblijf voor het reeds betaalde bedrag van de boeking.  
  • De voucher zal 1 jaar geldigheid hebben na uitgave voucher.  

 

DIGITALE CHECK-IN & CHECK-OUT

In-en uitchecken doe je eenvoudigweg zelf met je persoonlijke toegangscodes die je toegestuurd worden via e-mail en/of SMS. Alles verloopt digitaal, waarbij je niet hoeft aan te schuiven aan een fysieke receptie: je ziet ons personeel dus niet.

 

EIGEN UITGERUSTE KEUKEN

Lekker koken met je persoonlijke bubbel, in het comfort van je eigen suite.


Maatregelen & hygiëne

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid en van de Wereldgezondheidsorganisatie
  • Geoptimaliseerde procedures voor reiniging en hygiëne, steeds volgens de hoogste normen
  • Regelmatige desinfectie van gemeenschappelijke en openbare ruimtes, mét extra aandacht voor gevoelige contactpunten zoals deurgrepen en liftknoppen
  • Mondmaskers zijn voor iedereen, zowel gasten als medewerkers, verplicht in de gangen en openbare ruimtes (+12 jaar)
  • Iedere residentie is voorzien van desinfecterende dispensers in openbare ruimtes
  • Social distancing (1,5 meter) kan gewaarborgd blijven in onze residenties en uiteraard in de suites zelf
  • Strikte procedures voor onze medewerkers (oa. handschoenen & mondmaskers), alsook voor het omgaan met collega's die ziek zijn

Algemene maatregelen:

Wij vertrouwen erop dat al onze gasten op de hoogte zijn van de huidige maatregelen rond het Coronavirus. Bescherm elkaar en jezelf!


 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.