Veelgestelde vragen

De informatie die je zocht nog niet gevonden? Op deze pagina proberen we al je vragen te beantwoorden! Bekijk ze eenvoudig per categorie. Klik op de gewenste vraag om het antwoord er op te kennen.

Heb je toch nog een vraag die je echt nergens terug vindt op onze website? Klik hier en laat ze ons weten! We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk!

Top 5 vragen

  • Hoe verloopt mijn aankomst?

Eenmaal u de volledige betaling heeft uitgevoerd, krijgt u 2 dagen voor aankomst een persoonlijke mail met praktische informatie en een routebeschrijving, inclusief uw persoonlijke codes die toegang tot de accommodatie verlenen. Bij een last minute boeking krijgt u een gelijkaardige mail eenmaal uw reservatie volledig in orde is. We raden u aan om uw spam- of reclamefolders te bekijken indien u deze mail niet terugvindt.

  • Vanaf hoe laat kan ik mijn Holiday Suite binnen op de dag van aankomst?

U kan inchecken vanaf 15.00 uur. U bent vrij om aan te komen tot wanneer u wilt. Wij raden echter aan om toch in te checken vóór 22.00 uur, zodat u ons nog telefonisch kan bereiken mocht u nog bijkomende vragen hebben bij aankomst.

  • Moet ik mijn eigen lakens mee nemen?

Neen, lakens zijn omwille van hygiënische redenen inbegrepen in uw reservatie. Deze zijn reeds meegerekend in de totaalprijzen die u ziet op de site.

  • Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn welkom bij Holiday Suites. Mits een toeslag van €10/nacht per huisdier, mag u uw huisdier meenemen. We laten maximum 2 huisdieren per vakantieverblijf toe. Indien je graag je huisdier(en) meeneemt, kies dan tijdens het boeken voor de optie “huisdier”.
In De Panne laten we geen huisdieren toe. Goede alternatieven zijn onze vakantiebestemmingen Bray-Dunes, op slechts 10 minuten rijden van De Panne, en onze prachtige nieuwe vakantieresidentie in Westende.

Allergisch voor huisdieren? Per bestemming zijn er altijd wel enkele vakantieverblijven waar geen huisdieren toegelaten zijn. Zo kunnen mensen met een allergie zorgeloos van hun vakantie genieten. Gelieve dergelijk verzoek dan ook in de opmerkingen tijdens je reservatie te vermelden.

  • Hoe kan ik contact opnemen met Holiday Suites?

Holiday Suites is 7 dagen op 7 telefonisch bereikbaar tussen 8.00u en 22.00u op +32 (0)2 588 03 03. U kunt ook altijd via info@holidaysuites.eu contact opnemen. Chatten kan ook op de meeste momenten, klik daarvoor gewoon hier.

Park informatie

  • Is er gratis parkeergelegenheid?

Op de pagina van de bestemming staat er of er al dan niet (gratis) parkeergelegenheid is.

  • Wanneer moeten we de Holiday Suite verlaten op de dag van vertrek?

De standaard check-out is 10.00 uur maar indien u via onze website (holidaysuites.be) online boekt, geven wij u gratis een latere check-out tot 11.00 uur!

  • Hoe verloopt mijn aankomst?

Eenmaal u de volledige betaling heeft uitgevoerd), krijgt u 2 dagen voor aankomst een persoonlijke mail met praktische informatie en een routebeschrijving, inclusief jouw persoonlijke codes die je toegang tot je accommodatie verlenen. Bij een last minute boeking krijg je een gelijkaardige mail, eenmaal de reservatie volledig in orde is. We raden je aan om je spam- of reclamefolders te bekijken indien je deze mail niet terugvindt.

  • Vanaf hoe laat kan ik mijn Holiday Suite binnen op de dag van aankomst?

Je kan inchecken vanaf 15.00 uur. Je bent vrij om aan te komen tot wanneer je wilt. Wij raden echter aan om toch in te checken vóór 22.00 uur, zodat je ons nog telefonisch kan bereiken mocht je nog bijkomende vragen hebben bij aankomst.

  • Hoe ziet mijn Holiday Suite er uit?

U kunt via deze pagina doorklikken naar jouw bestemming/accommodatie en foto’s van je suite bekijken.

  • Moeten we onze eigen lakens meebrengen?

Neen, lakens zijn omwille van hygiënische redenen inbegrepen in je reservatie. Deze zijn reeds meegerekend in de totaalprijs die u ziet op de site.

  • Kunnen we onze eigen handdoeken meebrengen?

Ja, je mag je eigen handdoeken meebrengen. Maar indien gewenst kun je een handdoekenpakket, bestaande uit een kleine en grote handddoek, bij jouw boeking reserveren, mits een supplement van €5 per pakket.

  • Welke schoonmaak verwacht Holiday Suites dat u doet?

Voor jouw vertrek dient u de afwas te doen, de vuilbakken leeg te maken en de linnen in de linnenzak te stoppen. Indien er geen linnenzak aanwezig is mag u de lakens gewoon stapelen op de grond bij de keuken. De eindschoonmaak van het volledige vakantieverblijf wordt door Holiday Suites gedaan.

  • Mogen we zelf de eindschoonmaak doen?

Voor aankomst en na vertrek wordt de schoonmaak om kwaliteitsredenen door Holiday Suites uitgevoerd. Indien u dit wenst kunnen we ook schoonmaak voorzien tijdens jouw verblijf (op aanvraag). De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het vakantieverblijf dat u boekt, maar zijn reeds inbegrepen in de totaalprijs van uw reservatie.

  • Kan een tussentijdse schoonmaak aangevraagd worden?

Wie voor een langere periode blijft en een tussentijdse schoonmaak wenst, kan dit aanvragen via mail (info@holidaysuites.eu) en betaalt een extra supplement afhankelijk van je vakantieverblijf.

  • Zijn er winkels, restaurants… in de buurt?

In het vakantieverblijf tref je een informatiemap aan met vermelding van winkels, dokter, tandarts, apotheek, .. in de buurt. Neem ook eens een kijkje op onze site bij de door uw gekozen bestemming onder de rubriek “reisgids” en “Wat te doen” om informatie over activiteiten en evenementen in de buurt van je verblijf te vinden. We maken er ook werk van om bij zoveel mogelijk activiteiten in de buurt korting te bemachtigen voor onze klanten.

  • Is er een zwembad op de vakantiebestemmingen?

Op 3 van onze vakantiebestemmingen kun je gratis gebruik maken van een openluchtzwembad. In De Haan, Zeebrugge en Houthalen-Helchteren kun je van 15 juni tot en met 15 september genieten van een heerlijke zwempartij (bij slecht weer is het mogelijk dat het zwembad toch gesloten is). De zwembaden zijn niet verwarmd.

  • Hoe is mijn keuken uitgerust?

Al onze verblijven beschikken sowieso over een frigo, kookplaat en een microgolfoven. Verder zijn er natuurlijk potten, pannen, bestek, glazen, tassen, borden, een waterkoker en koffiezetapparaat. Op onze website kunt u per vakantieverblijf nagaan wat er aanwezig is.

  • Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn welkom bij Holiday Suites (behalve in Vence). Mits een toeslag van €10/nacht per huisdier mag je je huisdier meenemen. We laten maximum 2 huisdieren per vakantieverblijf toe. Indien u graag jouw huisdier(en) meeneemt, kies dan tijdens het boeken voor de optie “huisdier”.

Allergisch voor huisdieren? Per bestemming zijn er altijd wel enkele vakantieverblijven waar geen huisdieren toegelaten zijn. Zo kunnen mensen met een allergie zorgeloos van hun vakantie genieten. Gelieve dergelijk verzoek dan ook in de opmerkingen tijdens je reservatie te vermelden.

  • Zijn er babybedjes beschikbaar? Zijn deze voorzien van lakens?

Al onze bestemmingen hebben babybedjes en kinderstoelen ter beschikking. Je kunt een babykit bijboeken. Dit is volledig gratis. Hiervoor beschik je over een babybed + stoel. Voor het babybed is echter geen lakenpakket voorzien.

  • Heeft mijn Holiday Suite een douche of een bad?

Dit is steeds afhankelijk van het gekozen vakantieverblijf. Gelieve de omschrijving van je gewenste vakantieverblijf na te kijken. Indien je een specifieke voorkeur hebt, noteer je dit best ook in de opmerkingen tijdens je reservatie.

  • Ik neem m'n fiets mee op vakantie. Is er een fietsenstalling aanwezig om mijn fiets op te bergen?

In Westende, Houthalen-Helchteren en Boulogne-sur-Mer is er een fietsenstalling voorzien. Op de andere vakantiebestemmingen is er geen fietsenstalling aanwezig.

Algemeen

  • Hoe kan ik contact opnemen met Holiday Suites?

Holiday Suites is 7 dagen op 7 telefonisch bereikbaar tussen 8.00u en 22.00u op +32 (0)2 588 03 03. U kunt ook altijd via info@holidaysuites.eu contact opnemen. Chatten kan ook op de meeste momenten, klik daarvoor hier.

  • Zijn er routebeschrijvingen beschikbaar voor de verschillende vakantiebestemmingen?

Op onze website kun je per locatie een routebeschrijving en extra informatie vinden. Klik hier.

  • Zijn de Holiday Suites toegankelijk voor mindervalide personen?

Op verschillende bestemmingen beschikken wij over suites die volledig aangepast zijn aan de noden van mindervalide personen. Op volgende bestemmingen vind je zo'n suites: Bray-Dunes (Margats),  Blankenberge, Westende,  Nieuwpoort, Jabbeke, Zeebrugge, Houthalen-Helchteren en Boulogne-sur-Mer Contacteer ons echter indien u specifieke wensen hebt, wij doen ons best om u hiermee te helpen.

  • Waar kan ik mij inschrijven om last-minutes en andere aanbiedingen te ontvangen?

Onderaan de website kunt u zich inschrijven op de nieuwsbrief om op de hoogte blijven van onze aanbiedingen en last-minutes!

  • Hoe kom ik dan aan mijn sleutel?

Bij aankomst zal u over een code beschikken (toegestuurd via mail) waarmee u een kluis kunt openen waarin uw sleutel zal klaarliggen. Bij de wegbeschrijving van iedere bestemming staat een gedetailleerd stappenplan per specifieke residentie. Onze digitale receptie (+32 2 588 03 03) staat voor u klaar bij eventuele vragen.

  • Waar laat ik mijn sleutel achter bij vertrek?

Bij vertrek kunt u de sleutel achterlaten in de daarvoor voorziene kluis. Die bevindt zich in de inkomhal. Bij de wegbeschrijving van iedere bestemming staat een gedetailleerd stappenplan per specifieke residentie. Onze digitale receptie (+32 2 588 03 03) staat voor u klaar bij eventuele vragen.

  • Kan ik meerdere Holiday Suites naast elkaar boeken?

Dit bieden we u graag aan volgens beschikbaarheid. Via onze site kunt u meerdere accommodaties van hetzelfde type in 1 keer reserveren. Indien u echter twee of meerdere types wil boeken kunt u deze apart reserveren en in de opmerkingen vermelden dat u een groep vormt, dan doen wij het nodige om uw reservaties zo goed mogelijk te groeperen. In Limburg beschikken bepaalde units over communicerende deuren.

  • Beschikt mijn Holiday Suite over WIFI?

Onze vakantieverblijven beschikken momenteel allemaal over WIFI, behalve de verblijven in Equihen-Plage en Oye-Plage. We werken er echter hard aan om WIFI zo snel mogelijk overal aan te bieden.

  • Kan ik ook als groep reserveren?

Via onze site kunt u meerdere verblijven van hetzelfde type boeken. Indien u echter twee of meerdere type verblijven wilt reserveren dient u dit afzonderlijk te doen en kunt u in de opmerkingen vermelden dat uw reservaties een groep vormen, dan doen wij het nodige om u zo dicht mogelijk samen te plaatsen. Indien u met een zeer grote groep komt (15+), neemt u best contact op via info@holidaysuites.eu of telefonisch op +32 2 588 03 03.

  • Mag er gerookt worden in de suites?

Het is ten strengste verboden om te roken in onze gebouwen.

  • Wat doe ik als er iets gebroken of defect is?

Vooraleer u aankomt wordt alles door ons gecontroleerd. Mocht u toch iets vinden dat gebroken en/of defect is kunt u ons bereiken op +32 2 588 03 03. Vermeld eventuele gebreken meteen bij aankomst, dan kunnen we er snel op inspelen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

  • Is er een inventaris aanwezig in de suites?

In de infomap vindt u telkens een inventaris van de volledige suite.

  • Welke verwarming is er in de vakantieverblijven en is die in de prijs inbegrepen?

De verwarming is altijd in de prijs inbegrepen. Het type verwarmingstoestel verschilt wel in iedere residentie.

  • Ik wens feedback te geven over mijn verblijf, waar kan ik dit doen?

Na uw verblijf ontvangt u een mail met een korte vragenlijst waarbij u opmerkingen kunt geven. Indien u ons graag extra feedback wil sturen over uw verblijf, kunt u een e-mail sturen naar feedback@holidaysuites.eu. U kunt ook op onze website een mening achterlaten indien u rechtstreeks gereserveerd heeft.

Reservatie

  • Hoe maak ik een reservatie?

Zoek eerst uw gewenste bestemming of verblijf en selecteer daarna uw gewenste aankomst- en vertrekdag en het aantal personen. U kunt vanaf dan een specifiek vakantieverblijf dat nog beschikbaar is kiezen en boeken. U kunt ook vanaf de homepagina starten met de gewenste aankomst- en vertrekdatum en van daaruit een bestemming of verblijf kiezen.

  • Welke gegevens heeft Holiday Suites nodig om mijn reservatie te voltooien?

Holiday Suites zal uw naam, adres, telefoonnummer, email, aantal personen, datum, en bestemming nodig hebben om uw reservatie te vervolledigen.

  • Tot wanneer kan ik last-minute boeken?

U kunt tot de dag zelf tot 12u00 op onze website boeken om dezelfde dag nog aan te komen. Last-minute promoties zijn soms van toepassing en worden automatisch voorgesteld wanneer u naar prijzen en beschikbaarheid zoekt.

  • Moet ik reserveringskosten betalen?

Neen, we brengen geen extra kosten in rekening. De totaalprijs die je ziet na het ingeven van jouw gewenste data, het aantal personen en jouw eventuele gekozen supplementen is meteen de volledige prijs voor jouw vakantie. Er komen daarna geen extra kosten bij.

  • Kan ik mijn reservatie annuleren?

Bij het boeken van jouw vakantie krijg je standaard het meest voordelige tarief aangeboden. Dit is een niet-annuleerbaar tarief. Indien je graag de mogelijkheid tot annuleren wilt bijboeken, kies dan tijdens je reservatie voor de optie “annulatie”. Deze optie kost € 15/nacht. Hierdoor kan je jouw vakantie kosteloos tot 7 dagen voor aankomst annuleren.

  • Ik zou graag iets extra bijboeken, kan dat nog?

Uiteraard! Indien u iets wil toevoegen aan uw reservatie kan dat eenvoudig via een mailtje naar info@holidaysuites.eu of via telefonisch contact (+32 2 588 03 03).

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?

Je hebt de optie om te betalen met de meest gebruikte kredietkaarten (VISA, Mastercard & American Express), maar ook via Bancontact/Mister Cash/Maestro of overschrijving.

  • Is de betaling veilig?

Je betaling gebeurt volledig veilig via het Ingenico betaalplatform. Je hebt de garantie dat de betaling veilig is, want links bovenaan in je internetbrowser staat ‘Holiday Suites’ in het groen. Dit wijst er op dat gegevens versleuteld verzonden worden en dat je wel degelijk met Holiday Suites in contact staat

  • Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Indien Holiday Suites je betaling niet ontvangen heeft, zal de sleutel voor je vakantieverblijf op de dag van aankomst niet klaar liggen. Wij moeten de betaling ten laatste 7 dagen voor aankomst ontvangen om je reservatie te kunnen garanderen.

  • Kan ik ter plaatse betalen?

Holiday Suites werkt met een digitale receptie waardoor je momenteel nog niet ter plaatse kunt betalen. Je kan wel altijd via ons online betaalplatform van op afstand betalen.

  • Moet ik waarborg betalen?

Nee, voor jouw gemak hoef je tijdens het reserveren van je vakantieverblijf geen waarborg te betalen. Als er iets kapot gaat tijdens jouw verblijf vragen we je wel ons dit te melden via info@holidaysuites.be of op het nummer +32 (0)2 588 03 03 of +33 (0)9 74 59 59 53.
Opgelet! Indien je jouw vakantie niet rechtstreeks via onze website maar via een ander kanaal geboekt hebt, dan is het mogelijk dat je wel een waarborg dient te betalen. Bekijk daarom zeker de voorwaarden van het specifieke kanaal.

  • Kan ik een factuur aanvragen van mijn verblijf?

Natuurlijk. Als bedrijf kan u een factuur aanvragen via reservaties@holidaysuites.be.