Informatie betreffende het coronavirus COVID-19

Bekijk hier de laatste updates omtrent COVID-19 en de bijhorende maatregelen die Holiday Suites treft. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag via info@holidaysuites.be of via +32 (0)2 588 03 03, telkens van 10u tot 18u.

 

In het kader van COVID-19 heeft de Belgische federale regering enkele maatregelen en voorwaarden ingevoerd.

Update 6 mei 2020 - alle residenties

Verblijven als vakantiegast

Op 6 mei werd door de federale regering de maatregelen in de strijd tegen het coronavirus verlengd tot en met 7 juni. Dit betekent ook dat alle residenties van Holiday Suites gesloten blijven tot en met 7 juni.  We contacteren onze gasten die reeds geboekt hebben, om de boeking te verplaatsen.  Mochten we je nog niet gecontacteerd hebben, dan kan je ons een e-mail sturen naar info@holidaysuites.be. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Jouw gezondheid, die van je familie en vrienden en van onze medewerkers blijft belangrijk.

Zakelijke verblijven

Neem contact op met ons als je een zakelijk verblijf wenst te boeken. We aanvaarden uitsluitend zakelijke reservaties uit essentiële sectoren. Je kan ons bereiken op info@holidaysuites.be of via het nummer +32 (0)2 588 03 03.

 

Wat houden de flexibele wijzigingsvoorwaarden in?

Indien je je vakantie bij Holiday Suites geboekt hebt en deze kan niet doorgaan of je wenst vandaag je volgende vakantie te boeken, dan bieden wij je volgende flexibiliteit aan.

Je kan kosteloos je boeking wijzigen. Wat betekent dit concreet?

  • Je dient 24 uur voor je initiële aankomstdatum ons op de hoogte te brengen en je nieuwe aankomstdatum door te geven.
  • Wijzigen kan via mail; info@holidaysuites.be of via +32 (0)2 588 03 03
  • De nieuwe aankomstdatum moet plaatsvinden in 2020.
  • Je kan eenmalig je verblijf verplaatsen, bovendien kan je ook een andere bestemming of verblijfsduur kiezen.
  • Het betaalde bedrag wordt niet terugbetaald.
  • Als je je verblijf verplaatst naar een duurdere periode, dan betaal je het verschil erbovenop.
  • Deze regels zijn van kracht enkel op de rechtstreekse reservaties, zonder tussenpersonen.
  • Heb je geboekt via een touroperator, contacteer deze rechtstreeks.

Holiday Suites geniet het recht om ten allen tijde deze tijdelijke flexibele wijzigingsvoorwaarden terug te draaien en dus stop te zetten.

 

Hygiëne

Wij reinigen onze verblijven altijd volgens de hoogste normen. Naar aanleiding van de huidige situatie, hebben wij onze procedures verstrengd en schakelen wij extra desinfecterende middelen in.  Iedere bestemming is voorzien van desinfecterende producten, handschoenen en mondmaskers. Onze schoonmaak teams hebben ook aangepaste procedures gekregen om contactpunten extra streng te behandelen zoals afstandsbedieningen, schakelaars, liften enz,…


We volgen uiteraard ook de aanbevelingen van de federale regering en de ontwikkeling van het coronavirus op de voet. Indien de situatie dit vereist, zullen wij onze procedures waar nodig blijven aanpassen.

 

Mijn verblijf zonder zorgen en met alle comfort

Digitale receptie
Met onze digitale receptie moet je bij ons niet inchecken aan een fysieke receptie en wachten in een lange rij. Je ontvangt je toegangscodes via e-mail of SMS en zo kan je rechtstreeks naar je suite.

Voeding
Onze suites beschikken over een uitgeruste keuken, waardoor je ter plaatse lekker kan blijven koken.
Volgens de richtlijnen blijven voedingswinkels open zoals gewoonlijk. Restaurants daarentegen mogen geen gasten meer ontvangen, maar kunnen wel een take-away service aanbieden.