Over Holiday Suites

Holiday Suites is een warm en snelgroeiend familiebedrijf met een passie voor toerisme waar zowel onze gasten als medewerkers centraal staan. We zijn een ambitieuze ‘scale-up’, dat vakanties en zakelijke verblijven aanbiedt op bruisende locaties aan de Belgische Kust en in Limburg.

Om de snelle groei van ons bedrijf te ondersteunen zoeken we:

Inwonende conciërge Zeebrugge

U betrekt een gezellig appartement in een toeristisch uitgebaat domein waarvoor u verantwoordelijk bent. Gezien de toeristische sector, schrikt werken in het weekend en op vakantiedagen u niet af. U heeft de sleutel in handen om het de klanten zo aangenaam mogelijk te maken.

Takenpakket concierge

  • Je gaat technische problemen opsporen en oplossen
  • Je bent verantwoordelijk voor de schoonmaak en onderhoud van appartementen
  • Je staat in voor de logistieke werking van de residentie (opvolgen stock, bestellingen doorgeven,…)
  • Je volgt de reservaties op
  • Je bent een aanspreekpunt voor de klanten
  • Je voert controlerondes in en rond de gebouwen uit om de nachtrust te garanderen
  • Je staat in voor het aansturen en opvolgen van het schoonmaakteam
  • Je onderhoudt het domein/gebouw en houdt een oogje in het zeil
  • Je beheert het brandalarm en bent dus telefonisch bereikbaar

Takenpakket schoonmaak

  • Je helpt mee de vakantieverblijven netjes te houden en te kuisen
  • Je registreert de schoongemaakte verblijven en uren
  • Je meldt eventuele defecten
  • Je stofzuigt en dweilt de verblijven
  • Je staat in voor het afstoffen en schoonmaken van de badkamer
  • Je ontfermt je over het aanvullen van de linnenkarren, stock, materiaal, enz.

Wie zoeken we

  • Je hebt affiniteit met schoonmaak en techniek
  • Je bent betrouwbaar
  • Je spreekt Nederlands, Engels en basis Frans
  • Je bent flexibel je bent klantgericht
  • Je bent stressbestendig Je bent communicatief
  • Je beschikt over een ruime technische kennis om problemen op te lossen
  • Je kan zelfstandig werken en hebt voldoende maturiteit

Jobgerelateerde competenties

  • De veiligheidsuitrusting en de staat van het gebouw controleren
  • Huurders, bewoners, bezoekers, hulpdiensten, ... informeren en wegwijs maken
  • Klachten van gebruikers, klanten, residenten, ... verzamelen en behandelen
  • Toezicht houden op ruimtes en goederen
  • Controleren of bewoners, huurders of bezoekers het interne reglement naleven
  • Toezicht houden op het aanzicht, de netheid en de hygiëne van de gemeenschappelijke ruimtes, lokalen en uitrusting
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Gemeenschappelijke ruimtes en de directe omgeving schoonmaken
  • De betrokken diensten informeren over klachten, afwijkingen, problemen en beschadigingen

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Wat bieden wij

  • Conciërgewoonst inclusief gas, elektriciteit en water in ruil voor de permanentie
  • Elke dag een nieuwe, boeiende uitdaging in een sterk groeiend bedrijf
  • Hospitalisatieverzekering voor het hele gezin
  • Maaltijdcheques vanaf u 6 maand in dienst bent 
  • Jaarlijks recht op ecocheques
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk
  • Weekend

Hoe solliciteren?

Stuur je CV en eventuele motivatiebrief naar hr@holidaysuites.be.